04-12-2010


Hallo iedereen,
Een uurtje geleden heb ik het beertje afgewerkt voor Linda uit Engeland,voor Roosjes muts heb ik een nieuwe techniek uitgeprobeerd die heel goed meegevallen is.
Het jurkje en onderdelen van het mutsje heb ik afgezet met klein zaadpareltjes en mijn favoriete Swarovski kristalletjes.

Als mijn werklamp ’s avond op de kristalletjes schijnt schitteren de steentjes zo prachtig en kom ik spontaan in de Kerstsfeer :o-)
Deze week als het weer zich toelaat ga ik foto’s maken zodat ik ze met jullie kan delen.
Afgelopen week was het in België net zoals in de rest van Europa noodweer vanwege de hevige sneeuwval en ijzel dit ging gepaard met zeer donkere dagen dus....niet ideaal om te fotograferen.
Deze middag ga ik met zwarte piet cadeautjes maken want morgen komen mijn lieve nichtjes om de verjaardag van Sinterklaas te vieren.

Tot gauw en een fijn Sinterklaasweekend gewenst !
Groetjes Mireille

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hello
Many thanks for your comment on my blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/
, I really appreciate it !
Bear Hugs
Mireille
********************************
Hallo,
Heel erg bedankt om een reactie achter laten op mijn blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/,
dit waardeer ik enorm !
Beren knuffels
Mireille