11-12-2010

* REHsi * een echte hartendief


Hallo iedereen,
O wat ben ik gelukkig…….deze middag kocht ik geheel onverwachts dit super schattig bambietje met de naam * REHsi * van berenartieste Eileen Seifert uit Duitsland.
Eileen is één van mijn favoriete berenmaaksters en zo nu en dan neem ik een kijkje op haar blog of website op zoek naar nieuwe werkjes.
Buiten het maken van mooie beren en diertjes is Eileen een krak in het ontwerpen van patronen die je in haar DaWanda shopje kunt kopen.
Keer op keer blijft ze mij verbazen met haar nieuwe ontwerpen die ze met veel liefde en overgave maakt.
Vol spanning is het nu afwachten wanneer Rehsi volgende week zal arriveren met de post maar één ding is zeker hij krijgt een warme thuis en een onvergetelijke Kerst !
Wil je het werk van Eileen bewonderen klik dan hier.

Lieve groetjes
Mireille

3 opmerkingen:

  1. Hi Mireille :))))))

    REHsi will make you happy!!!! *smile*

    Wish you and your family a beautiful
    christmas time...

    Huuuuuugs...
    Eileen :)))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Mireille,
    Oooooo geweldig zeg!!Het is ook echt een superschatje!!!Kan me zoooo voorstelen dat je er superblij mee bent!!
    Ik mail je morgen uitgebreid oke?Vandaag was het zo druk hier...
    Liefs en groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Mireille,

    Ik probeer het nu voor een tweed keer een nog maar eens...het eerste berichtje is volgens mij niet aangekomen!

    Het aangekochte hertje is werkelijk beeldschoon!
    Ik ga eens snel een kijkje op haar website nemen.

    En onze Swap staat voor volgend jaar...ik verheug me er nu al op om iets moois voor je te maken!

    Dikke knuffel,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Hello
Many thanks for your comment on my blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/
, I really appreciate it !
Bear Hugs
Mireille
********************************
Hallo,
Heel erg bedankt om een reactie achter laten op mijn blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/,
dit waardeer ik enorm !
Beren knuffels
Mireille