09-10-2010

"Snuffeltjes collectie" speldenkussentjes



Beste blogvriendinnen,
Een tijdje geleden melde ik dat ik bezig was met nieuwe creaties…..
Had mij voorgenomen na het maken van mijn laatste vlinderbeertjes deze zomer even rust te nemen na dit intensief werkje.
Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan en na een aantal dagen begon ik terug met het uit zoeken en bewerken van patroontjes.
Het was een heel gepuzzel om het originele patroon dat ik een hele poos geleden aankocht om te zetten naar een eigen creatie waar ik tevreden mee ben.
Na wat tekenwerk en staaltjes naaien werden deze snuffel speldenkussentjes geboren.
Zelf ben ik heel tevreden met deze snoezige schatjes ,ik hoop jullie ook….. ?

Deze muisjes en konijntjes zijn beschikbaar voor adoptie,heb je vragen stuur gerust een mailtje naar onderstaand e-mailadres :
mireillebegijn@hotmail.com
Als je het niet leuk vindt om speldjes in één van de snuffeltjes hun buik te prikken kunnen ze ook dienen als decoratie voor de keuken of woonkamer.

De 100% handgemaakte snuffeltjes zijn vervaardigd uit duurzame materialen zoals:
Duitse mohair,katoen,Belgische antieke kant,mondgeblazen Duitse glazen oogjes,Swarovski pareltjes,koper en verzilverder bedeltjes.
De snuffeltjes zijn 17,5cm hoog zonder oortjes en hun hoofdje en armpjes kunnen bewegen.

-1 Muis Louise-Marie/bordeaux tint met mutsje/ Adopted
-2 Miss Bella Bunny
-3 Muis Amelie /Blauw-groene jurk
-4 Muis Emma Von Rosenknospe/roze jurk/ Adopted
-5 Konijn Miss Carrot/bordeaux tint

Fijn weekend gewenst!
Groetjes Mireille




















5 opmerkingen:

  1. oohh wow , ik weet niet wat ik zie , zooo schattig ... Hoe doe je het toch ? Emma en Louise Marie zijn mijn favorietjes ! Je hebt mail !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh these are just the most darling little things. I love them.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg schattig en supermooi gemaakt.
    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Absolutely adoreable I love your work!

    Bear Hugs

    Raewyn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Georgeous creatures, dear Mireille! Maybe one day we could do a swap? I am in love with your buterfly bears ))) Have a good day!!!

    Bear hugs

    Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Hello
Many thanks for your comment on my blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/
, I really appreciate it !
Bear Hugs
Mireille
********************************
Hallo,
Heel erg bedankt om een reactie achter laten op mijn blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/,
dit waardeer ik enorm !
Beren knuffels
Mireille