08-10-2010

Happy Halloween met de buren.......

Hallo iedereen,
Marianne van de “The Digital Bakery” heeft voor haar blog een te gek Halloween filmpje gemaakt met poppen en beertjes van Marijke Van Ooijen en mezelf.
Omdat dit filmpje mij zo inspireerde ging ik ook aan de slag en dit is het eindresultaat…
Het bizarre aan dit filmpje vind ik zelf de confrontatie hoe het zou zijn….mocht ik kunnen lopen…dansen…springen.
Herken je ons in het filmpje....... moeder,vader,mezelf en de buren.
Omdat er onderbrekingen in het filmpje zitten kun je het beter bekijken via deze link klik hier.
Spooky greetings
Mireille

1 opmerking:

  1. Ha ha ha die Mireille!
    Leuk dat ik je ook aangestoken heb met het spooky Halloween virus.
    En het maken van dit filmpje op jibjab was leuk toch?
    Blij dat je wat aan mn tip had.....

    Voor nu een heel fijn weekend
    en stuur je dit weekend nog even een mailtje.

    dikke kus
    Marianne uit het Zeeuwse

    BeantwoordenVerwijderen

Hello
Many thanks for your comment on my blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/
, I really appreciate it !
Bear Hugs
Mireille
********************************
Hallo,
Heel erg bedankt om een reactie achter laten op mijn blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/,
dit waardeer ik enorm !
Beren knuffels
Mireille