26-06-2010

Vlindertje Sunshine

Hallo iedereen,
Afgelopen week is het in België prachtig weer geweest en als we het weerbericht mogen gelogen zal dit nog een tijdje aanhouden, jippie !
Met dit zonovergoten weer lijkt het mij de moment om vlindertje Sunshine voor te stellen die ik deze week afwerkte.
Nu ben ik zorgvuldig haar koffertje aan het inpakken want zij vertrekt volgende week naar haar nieuwe thuis in Amerika.
Wens iedereen een fijne zomer en geniet van elke zonnestraal !
Lieve groetjes








6 opmerkingen:

  1. zucht ..... weet hier niet goed wat te zeggen ,er zijn gewoon geen woorden voor !! Dat je dit zelf kunt maken ....onvoorstelbaar , dit is kunst !!
    Zo fijntjes echt een prachtig beertje ..
    Nog een heel fijn weekend Mireille en geniet van het mooie weer :D
    Liefs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meisje meisje toch...wat is ze mooi geworden, deze Sunshine...
    En ik lees dat ze ook al is verkocht...en dit is heel erg begrijpelijk..
    Ze is zo wonderschoon..en zo knap gemaakt.
    Ik wilde net aan je vragen of ze te koop was..ik had heel veel belangstelling voor dit mooie kunstwerkje!
    Maar ik ben te laat..helaas!

    Fijne zondag,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een details! En weer zo schattig.
    Sunshine doet haar naam eer aan!
    Je wordt er vrolijk van.

    Liefs vanuit het ook zonovergoten Zeeuwse
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige beren maak je zo kleurrijk, speels,dromerig en o zo mooi. Ik heb vol bewondering je blog bekeken en ervan genoten.
    Dit is toch wel kunst met een grote K.
    Groetjes
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel dames!
    fijn weekend gewenst.
    Groetjes Mireille

    BeantwoordenVerwijderen

Hello
Many thanks for your comment on my blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/
, I really appreciate it !
Bear Hugs
Mireille
********************************
Hallo,
Heel erg bedankt om een reactie achter laten op mijn blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/,
dit waardeer ik enorm !
Beren knuffels
Mireille