08-06-2010

Een lieve mailvriendin uit Nederland.....


Het is fijn om positieve mailtjes te ontvangen en zeker als het over DE beren hobby gaat.
Al een aantal jaren mailen Esther Van Der Meyden uit Nederland en ik met elkaar,hoe houden we het vol :-)
Esther is net zoals mij een berenmaakster met een eigen stijl en werkt haar miniatuur beertjes tot in de puntjes af.
Het grappige is dat we beiden dezelfde smaak hebben en meestal kopen we zonder het van elkaar te weten dezelfde berenpatroontjes of andere accessoires.
Deze week mailde Esther een aantal hele leuke foto’s door van nieuwe beertjes en andere snoezige diertjes die ze maakte,deze creaties wil ik jullie niet wil onthouden.
Esther’s werk kun je bewonderen op het poppenfestival te Apeldoorn “Paleis Het Loo” (Stallencomplex) enkel zaterdag 3 juli 2010.
Voor meer informatie over het tweedaagse poppen en berenfestival klik hier
Wil je Esther persoonlijk contacteren gelieve naar het volgende adres te mailen:
esther_ingrid@live.nl









3 opmerkingen:

  1. ooohhh Mireille die zien er ook al zo schattig uit en wat fijn voor je en Esther,niets is leuker dan eens van gedachten te wisselen met iemand die dezelfde hobby als jijzelf deelt ,laat ons zeggen een zielsverwant !! Beertjes maken is zo persoonlijk en uniek ,het is een pracht hobby !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Mireille,

    Wat enorm attent van je om hier aandacht te geven voor de creatie's van je mailvriendin die het zelfde beroep heeft als jij. Moet zeggen dat he werkelijk snoesjes zijn die ze maakt, en zo te zien, [maar misschien vergis ik me] ook allemaaal vrij klein van stuk, des te moeilijker te maken lijkt me. Lijkt me heerlijk om regelmatig van gedachten te wisselen met iemand met dezelfde passie.
    Heb genoten van deze creatie's, bedankt.

    Fijne avond,
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Mireille,

    Kom je even een fijn weekend wensen.
    Hoewel het weer niet echt meewerkt hoop ik toch dat we het naar ons zin gaan hebben.
    Ik ga straks nog wat bakken en hoe gaat ie bij jou?
    Genoeg puf voor je vlinderbeertjes?
    Ben benieuwd hoe ze gaan wrden.

    Wens je mail vriendin maar veel plezier op t Loo! Een pracht locatie dus dat kan al niet meer stuk.

    Een dikke knuf uit het Zeeuwse
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Hello
Many thanks for your comment on my blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/
, I really appreciate it !
Bear Hugs
Mireille
********************************
Hallo,
Heel erg bedankt om een reactie achter laten op mijn blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/,
dit waardeer ik enorm !
Beren knuffels
Mireille