14-01-2010

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand………



Dit schattig poesje dat naar Hong Kong verhuisde creëerde ik vorig jaar.
Enkele aanpassingen maakte ik aan een berenpatroon, onder andere de oortjes, een fijner neusje en een mooie poezenstaart en zo kwam Snow White tot leven.
Buiten alle verwachtingen viel dit ontwerp zeer goed mee en ga proberen …..in 2010 een Assepoester poes of beer te creëren .
Prachtige blauwe kant van hoge kwaliteit, glazen muiltjes en rhinestone steentjes liggen al een tijdje klaar om verwerkt te worden.
Hopelijk wilt de goede fee mij handje helpen met het tevoorschijn * toveren* van een wondermooie jurk voor Assepoester poesie.:-)
*** Bibbedi Bobeddi Bo ***


3 opmerkingen:

  1. Assepoester krijgt een schoonheid, evenals al uw teddybeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey!
    Ik wist niet dat je Belgische was?
    Aangenaam!
    Ik doe volgende week mee aan berenbeurs in Brasschaat, doe je daar toevallig ook aan mee?
    Groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Hello
Many thanks for your comment on my blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/
, I really appreciate it !
Bear Hugs
Mireille
********************************
Hallo,
Heel erg bedankt om een reactie achter laten op mijn blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/,
dit waardeer ik enorm !
Beren knuffels
Mireille