21-01-2010

Het koopje van de dag !


Afgelopen dinsdag gingen mama en ik winkelen,dit doen we zo af en toe en dan maken we er een gezellige dag van.
Heerlijk snuffelen tussen leuke kleding en accessoires, omdat het nu nog solden zijn in België was dat mooi meegenomen :-)
Een klein hapje eten tussen de middag en dan jaja ….. shoppen.
De twee koopjes van de dag waren toch wel een romantische zijden sjaal met rozen en dit wondermooie Elfenboekje “Elfen door Linda Ravenscroft”.
Het boekje heeft prachtige illustraties en tekentechnieken.
Bij het bekijken of kopen van zo’n boekje komt de boetseer kriebel spontaan naar boven,
weinigen onder jullie zullen misschien weten dat ik voor het creëren van mijn beertjes poppenmaakster ben geweest.
Klik hier voor ouder werk.
Het boekje werkt zeer inspirerend of gewoon even weg dromen naar een andere wereld………
Moe maar voldaan keerde we terug naar huis met een sprookjesachtige boek op zak,wat wil een mens nog meer.....:-)








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hello
Many thanks for your comment on my blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/
, I really appreciate it !
Bear Hugs
Mireille
********************************
Hallo,
Heel erg bedankt om een reactie achter laten op mijn blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/,
dit waardeer ik enorm !
Beren knuffels
Mireille