20-03-2013

Halloween met Pasen...de omgekeerde wereld.


Beste Blogvrienden,
 
Ten huize Begijn is het de laatste weken een beetje de omgekeerde wereld, want zeg nu zelf wie creëert nu een Halloween beertje rond Pasen……ik dus ;o-)
Jacqui  uit Engeland vroeg mij onlangs of ik voor haar een thema beertje wou creëren in de stijl van Nabendu Butterfly die in 2011 de Toby Award won.
Mijn eerste reactie was waaawwww ……hoe kan ik dit beertje evenaren en toch origineel uit de hoek komen.
Normaal neem ik geen opdrachten aan maar voor Jacqui wou ik een uitzondering maken omdat het thema Halloween mij aansprak en de kleur paars één van mijn favoriete kleuren is.
Ik huiver van vleermuizen ……bbrrrr maar toch besloot ik massaal in het kroontje op Battina’s hoofd deze diertjes te verwerken.
Met trost stel ik jullie Battina voor en hopelijk vinden jullie haar mooi of kunstig gemaakt ?
Misschien is het geheel een beetje over de top …..maar ik vind haar toch een schatje hoor. 
Verder ben ik o.a druk bezig met het ontwerpen van nieuwe beertjes en een patroon  voor het Australische tijdschrift Bear Creations .
Dus binnenkort mogen  jullie een nieuwe post verwachten met nieuwtjes uit Bearytaleland. 
Groetjes en tot gauw !
Mireille
 
Klik op de foto om de vergroting te bekijken  



 
 
 
 


5 opmerkingen:

  1. Very nice and original, I love the purple.
    Ciao,
    Ilenia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mireille,

    Vol bewondering heb ik zitten genieten van je mooie creatie!! Het is een waar kunstwerk!!! Heel veel succes met haar! Ik denk dat haar nieuwe eigenaar er erg blij mee zal zijn!!

    Veel liefs Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your bear is inspiring and beautiful. What fun she would be to make.
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het weer een superschattig beertje geworden!!! Ze is een echte Battina met de leuke vleermuisjes op haar kroontje en de vleugels zijn ook echt zoooo halloween achtig.
    Je hebt t weer super gedaan met dit lieverdje!!!
    Liefs Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben net terug van Wiesbaden.....we hebben er nog een weekje aan vastgeplakt, daarom nu een wat latere reactie.....

    Je hebt weer prachtig werk geleverde Mireille. Ze is wederom zeer mooi en tot in de puntjes afgewerkt, maar ik had ook niet anders verwacht.
    Grappig element die kleine vleermuisjes. En haar naam meer dan perfect gekozen.

    En je ziet het omgekeerd werken kan heel inspirerend zijn hoor.

    Lieve groet, Thea x

    BeantwoordenVerwijderen

Hello
Many thanks for your comment on my blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/
, I really appreciate it !
Bear Hugs
Mireille
********************************
Hallo,
Heel erg bedankt om een reactie achter laten op mijn blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/,
dit waardeer ik enorm !
Beren knuffels
Mireille