29-09-2011

Beertje Butterfly Sunshine wint TBAAF Award 2011


Goedemorgen berenvrienden,

Zopas kreeg ik op deze schitterende nazomerse ochtend een mailtje dat Butterfly Sunshine in de prijzen is gevallen…..
De zeer populaire Engelse website Teddy Bear artists and friends organiseert elk jaar een wedstrijd waar
Top-berenmaaksters over heel de wereld proberen een Award in de wacht te slepen.
Sunshine kreeg genoeg stemmen en verdiende zo de
1st Place in de categorie “Fantasy Bear or Animals”.
Mijn dank en appreciatie gaat uit naar alle berenliefhebbers die zo vriendelijk waren om hun stem uit te brengen en mij een onvergetelijk moment te bezorgen.

Verder zoals jullie misschien lazen in een vorige post heb ik een overbelasting gehad aan de handen en armen en kon ik geen creatief werk meer verrichten, gelukkig heb ik nu mijn bezigheden hervat en het gaat redelijk goed (hip hip hoera) ;o-)
Een periode van vakantie en rust hebben blijkbaar goed gedaan en nu beginnen we met een nieuwe start.
Langs deze weg wens ik jullie allen een fijne week toe en geniet van het heerlijke zonnetje !
Groetjes Mireille



5 opmerkingen:

  1. Heey lieve winares!

    Mireille, van harte gefeliciteerd!
    Weer een kroontje op je werk erbij, en dit is dan ook terecht verdiend hoor!

    Tjeetje wat een plaatje is deze lieve Sunhine..
    Zij laat ons allemaal glimlachen..wat een aandoelijk kopje heeft deze snoes.
    En haar hoofdtooi is werkelijk fantastisch!

    Meisje ik ben toch zo supertrots op je..
    je maakt stuk voor stuk kleine wondertjes.

    Ben ook erg blij dat het met je handen en gezondheid stukken beter met je gaat.
    Dit is allemaal zo positief.

    Lieverd geniet maar van deze welverdiende prijs..

    Liefs...Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Mireille,
    Congratulations!! Sunshine is a fantatic bear and of course you win with this bear!!
    fijn week
    lieve groetjes
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Congratulations. A beautiful bear which is well deserving of a lst place.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo lieve, gefeliciteerd! is goed nieuws, als je creaties mooi zijn! hits! groeten. Rose marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Mireille,

    Proficiat!! De 1e plaats, geweldig! Maar het is dan ook een prachtig beertje om te zien..!
    Je maakt er iedere keer zoveel werk van, en ook dit wezentje is zeer geslaagd!!

    Wat fijn voor je dat het beter met je gaat soms een moment voor je zelf doet een mens goed! Geniet lekker van het zonnetje!!

    Lieve groet,
    Jacqueline van Cupcakebears

    BeantwoordenVerwijderen

Hello
Many thanks for your comment on my blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/
, I really appreciate it !
Bear Hugs
Mireille
********************************
Hallo,
Heel erg bedankt om een reactie achter laten op mijn blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/,
dit waardeer ik enorm !
Beren knuffels
Mireille