04-01-2011

Eerste biggetje op komst


Hallo iedereen,
Hier mijn eerste berichtje in het nieuwe jaar,de afgelopen feestdagen zijn rustig verlopen en waren zeer gezellig.
Bij deze wil ik jullie een heel Gelukkig Nieuwjaar wensen,een goede gezondheid veel liefde en geluk en voor de creatievelingen veel inspiratie gewenst !
Goede voornemens voor 2011 heb ik niet echt gemaakt enkel dat ik nieuwe beertjes en andere diertjes wil creëren en het computer programma Adobe Illustrator onder de knie wil krijgen.
Na lang wikken en wegen heb ik het programma toch maar aangeschaft omdat ik nieuwsgierig ben en het doorzettingsvermogen heb om alles met zelfstudie uit te pluizen,want stilstaan is achteruit gaan.

Verder ben ik al een aantal weken in de weer tussen de bedrijven door om een goed basispatroon te ontwerpen van een schattig biggetje.
Na het naaien van meerdere proefwerkjes hoop ik mijn ideale biggetje tot leven te kunnen wekken.
Het hoofdje was het moeilijkste om uit te tekenen en in het begin trok het ontwerp meer op een hondje dan op een varkentje hahaha,maar de aanhoudster wint.
Denk dat ik net zo nieuwsgierig ben als jullie om het eindresultaat te zien binnen enkele weken….

Wens jullie een fijne week toe en tot gauw !
Lieve groetjes Mireille

7 opmerkingen:

  1. hallo,
    Een heel gelukkig nieuwjaar en ik ben heel benieuwd naar je biggetje [ ik ben dol op rose]
    Je hebt een heel leuk blog en je beertjes, konijntjes zijn super.
    Groetjes, Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel gelukkig nieuwjaar voor u ook Mireille , een jaar vol gezondheid en creativiteit !! Ik kijk al uit naar de komst van het biggetje , het zal weer een kunstwerkje worden ;) weet ik zeker ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you - same to you: Happy new year and best wishes for 2011. Your piggy is quite an interesting project, let's wait and see what it will look like when finished.

    Greetings
    Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Mireille,

    Voor jou ook de allerbeste wensen voor 2011 gewenst, een jaar vol van nieuwe schepseltjes een veel creativiteit.
    Het biggetje ziet er nu al veelbelovend uit en ben erg benieuwd hoe uiteindeijk het eindresultaat er uit zal zien. Het lijkt me inderdaad heel erg moeilijk om een goed patroon te ontwerpen. Vooral bij een biggetje.
    Veel succes ermee...

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mireille ik ben zo benieuwd naar je biggetje...
    Kan haast niet wachten!

    Superlieve groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dear Mireille,
    Happy New Year and all the best for 2011
    liebe Grüße
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een biggetje/ Dat is weer eens heel iets anders. Leuk!
    Ben benieuwd hoe hij [ of is het een zij] eruit komt te zien.Heb trouwens nog een ander vraagje aan je.
    Heb je voor op je computer al wat psd-tje [ je weet wel van die uitgeknipte plaatjes die je kan verwerken in photoshop om achtergrondjes mee te maken?
    Let me know!

    dikke knuf uit het Zeeuwse
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Hello
Many thanks for your comment on my blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/
, I really appreciate it !
Bear Hugs
Mireille
********************************
Hallo,
Heel erg bedankt om een reactie achter laten op mijn blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/,
dit waardeer ik enorm !
Beren knuffels
Mireille