04-07-2010

Zeg het met bloemen !


Hallo iedereen,
Bijna dagelijks neem ik foto’s van mijn werk maar vooral van alle leuke dingen om me heen.
Amateurfotografie is één van de hobby’s die mij veel voldoening geven bij het zien van het eindresultaat, familie en vrienden ergeren zich soms blauw omdat ik niet snel tevreden ben met de genomen kiekjes.
Onlangs kocht ik een fugifilm s1800 camera en dan wil je toch eens uitproberen wat z’on toestel allemaal in zijn mars heeft....
Om het toestel uit te testen fotografeerde ik een aantal bloemen en al zeg ik het zelf….ben best tevreden met het resultaat :-)
Veel kijkplezier en een fijne zondag gewenst !










4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's!
    Ik zou ook wel zo'n fototoestel willen..eigenlijk is dit noodzakelijk om mijn poppen en beren zo mooi mogelijk te fotograferen..
    De eerste foto is helemaal geweldig!

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Mireille,

    Mijn complimenten, vind de foto's erg mooi geworden, en ook de pioenroos, heb daar zelf ook pas een post van geplaatst. Wat zijn ze schitterend hé, en vooral de geur is zalig.
    Je bent al lekker aan het experimenteren met het fotobewerkings programma zie ik, erg mooi geworden...

    Fjne week,
    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's Mireille en met zo'n toestel heb je best wel wat mogelijkheden hè !Nu gaat ge u kunnen uitleven om uw leuke beertjes te fotograferen ;)
    Liefs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ECCEZIONALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello
Many thanks for your comment on my blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/
, I really appreciate it !
Bear Hugs
Mireille
********************************
Hallo,
Heel erg bedankt om een reactie achter laten op mijn blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/,
dit waardeer ik enorm !
Beren knuffels
Mireille