10-03-2010

Solange

Hallo iedereen,
De laatste weken heb ik wat problemen gehad met mijn gezondheid en heb jammer genoeg niet veel kunnen werken.
Ik overweeg ernstig om een tijdje te stoppen met het maken van beren……even een pauze inlassen en daarna terug met volle moed mijn passie hernemen .

Graag wil ik aan jullie voorstellen mijn laatste creatie "Solange".
Solange is een echt lente beertje en wacht in volle spanning op de eerste zonnestralen en de heerlijke geuren van hyacinten en narcissen.
Om dit beertje te vervaardigen heb ik gebruik gemaakt van duurzame materialen zoals o.a. mohair,glazen ogen,suéde schoentjes en een prachtig bedrukt katoenen stofje met narcisjes.
Swarovski steentjes en handgeboetseerde bloemen zijn verwerkt in het mutsje.
Zeg nu zelf het is toch een schatje he :-) Solange heeft ondertussen een nieuwe thuis gevonden bij Teresa in Amerika.








4 opmerkingen:

  1. Och Mireille, wat een lief lentebeertje is Solagne, prachtige materialen heb je gebruikt. Ook zo lief de geboetseerde narcisjes. De voorlaatste foto, zo schattig bijna aandoenlijk dat mondje, de oortjes en hoe Solagne erbij zit. Het is werkelijk schitterend geworden!!!

    Lieve groet, Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Josephine,

    Bedankt voor je lieve woorden !
    Fijne avond gewenst.
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Mireille,

    Ze is een plaatje ...Wonderschoon.
    Meis hoe krijg je toch iedere keer weer voor elkaar?
    Je hebt echt gouden handjes..!

    Liefs en een goed week-end,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zie ik hier ook een schtitterende creaties ...en wat een schattige SOLANGE...GEWELDIG MOOI!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello
Many thanks for your comment on my blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/
, I really appreciate it !
Bear Hugs
Mireille
********************************
Hallo,
Heel erg bedankt om een reactie achter laten op mijn blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/,
dit waardeer ik enorm !
Beren knuffels
Mireille