01-01-2018

Moonglow The Winter Fairy

Hallo iedereen,

Eerst en vooral wil ik iedereen een voorspoedig, gezond en met name voor de creatievelingen onder ons een inspiratievol 2018 toewensen !

Met trots stel ik aan jullie voor "Moonglow de Winter Fairy" mijn eerste creatie voor het nieuwe jaar!
Moonglow is vervaardigd uit hoogpolig (duits) mohair, ook zo het hoofdje. Ogen zijn handbeschilderd.
Voor het creëren van de kleding, muts en accessoires heb ik gebruik gemaakt van de mooiste en fijnste materialen die ik uit verschillende landen kon bemachtigen, waaronder handbeschilderde zijde, lichtblauwe tulle kant, glazen roosjes, veertjes, sneeuwkristallen knopen die werden beschilderd in de gewenste kleur en afgewerkt met een flinterdun laagje glitterpoeder.
Als ‘eyecatcher’ is er aan de muts een kegelvormig Swarovski-kristal verwerkt die wondermooi schittert bij een bepaalde lichtinval. 
De uitgeknipte ornamenten op de rok zijn handbeschilderd en geappliceerd op een onderlaag van kant, waarna bezet met honderden kralen en kristallen.
Als finishing touch creëerde ik een Victoriaans miniatuur choker/halsketting om het geheel perfect af te werken.
Met deze creatie heb ik getracht om het feeërieke Winter- Wonderland-gevoel over te brengen.
Ik hoop er in geslaagd te zijn .........














Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hello
Many thanks for your comment on my blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/
, I really appreciate it !
Bear Hugs
Mireille
********************************
Hallo,
Heel erg bedankt om een reactie achter laten op mijn blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/,
dit waardeer ik enorm !
Beren knuffels
Mireille