27-08-2010

Beertjes met een bestemming



Hallo berenliefhebsters,

Regelmatig krijg ik mailtjes met de vraag om een beertje te doneren voor één of ander goed doel,jammer genoeg kan ik niet op elke vraag ingaan….
Een aantal maanden geleden ontving ik een berichtje van Judi Herschell uit Australië of ik een uitzondering wou maken voor de Fight Cancer Foundation.
En zie hier "Florentine" in roze jurk vertrekt volgende week naar Australië om deel te nemen aan een veilig ten voordele van deze Cancer foundation.
Meer informatie en foto’s kun je vinden op deze berensite : Bears that Care

Het beertje met blauwe jurk “Bobientje” heb ik speciaal gemaakt voor mailvriendin Esther.
Na wat heen en weer gemaild te hebben leek het ons een leuk idee om van beertje te wisselen.
Zelf vind ik Bobientje een schatje ze heeft een melancholisch gezichtje,dan kijkt ze vrolijk en dan weer een beetje triest.(deze opmerking krijg ik regelmatig over mijn werk)
Ben nog steeds aan het twijfelen welke keuze ik ga maken uit Esther’s berencollectie want haar creaties zijn stuk voor stuk leuk en even schattig.
Ik hou jullie ongetwijfeld op de hoogte wat de keuze worden zal....:0)
Fijn weekend gewenst !

Groetjes Mireille






4 opmerkingen:

  1. Hay lieve Mireille,

    Ten eerste wat een nobel gebaar om een beertje te doneren aan dit otzettend goede doel..echt ontzettend lief van je.

    En nu over je beeldschone wezentjes...zo schattig, meis wat zijn ze liefffffffffffff..
    De jurkjes zijn ook zo ontzettend mooie gemaakt, en heerlijk die wat melanchonieke oogjes..

    Fijn week-end,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeienmorgen Mireille,

    Hoop dat je dit berichtje nog net ziet voor je op vakantie gaat.
    Ben zelf ook nog vakantie aan het vieren vandaar dat ik je berichtje nu pas zie [ schaam schaam ].
    Ga je lekker het zonnetje opzoeken of ga je gewoon heerlijk relaxen in eigen land?
    Wat je ook gaat doen hoop dat je het heel erg naar je zin krijgt.

    De beertjes zijn weer top.
    En denk dat je geen beter goed doel had kunnen kiezen dan de kanker foudation.


    Een dikke kus uit het Zeeuwse
    Marianne


    ps; owwww je maakt me trouwens wel heel erg nieuwsgierig naar de post.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very nice bear, they perform a very noble mission)))
    Good luck to you, dear Mireille and your teddy.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een lieffies wat kijken ze mooi en de kleding is ook zo mooi, hier smelt ik helemaal van weg...

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen

Hello
Many thanks for your comment on my blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/
, I really appreciate it !
Bear Hugs
Mireille
********************************
Hallo,
Heel erg bedankt om een reactie achter laten op mijn blog http://bearytale-teddies.blogspot.com/,
dit waardeer ik enorm !
Beren knuffels
Mireille